2022Mom2022 sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Bizim 2 aile de şehir dışında. Doğumdan önce annem gelmişti, doğum yaptığım gün kayınvalidem kayınpederim görümcem vs geldi. İlk 5-6 gün bu kalabalıkla geçti ve kafayı yicem sandım. Evde sürekli tek olduğum için tek olmaya aşırı alışmışım birden bu kalabalık beni boğdu ve her kafadan farklı ses cıkıyordu. Sonra annem tek kaldı ilk 20 gün kalırım ben dedi, o gidince şimdi kayınvalidem geldi 40 cıkana kadar yanlız kalmıyım diye. Ve 40 çıkınca da gidicek gibi durmuyor🙄 ama artık kendime stres yapmıyorum saldım. Ben stres yaptıkça sütüme ve bebeğime yansıyor kimse bebeğimden daha önemli değil. O yüzden sizde takmamaya çalışın kendinizi ve bebişi düşünün.