nur_bebek34 ben de sizin gibiyim , işim gücüm yok , tanıdıgım yok , kücük yer gidecek yer yok. Evde hareket halindeyim sürekli kendime iş çıkarıyorum , üni okuyorum tekrardan sırf oyalanmak için başladım o nedenle ders falan çalışıyorum ,bir ara yasaktı 1 aydır çıkamıyorum ama doktorum yeniden yürüyüş yapabilirsin dedi , kulaklıgı takıp yarım saat 40 dk dolaşıp eve geçiyorum hem ruhuma hem bedenime iyi geliyor , size de tavsiye ederim. Tv hiç açmam. Kadın programları , haberleri vs izlemem. Sürekli evin icinde durmak insanın psikolojisini olumsuz çok etkiliyor gerçekten.