Nesedmrer GE-20 benim çok olmuştu ya sürekli akıntım vardı şimdi biraz daha azaldı ama ilk haftalarımda çok oluyordu
hasretlik GE-20 benim sürekli akıntım oluyordu zaten . Hamilelikte daha da arttı. Kokulu veya renkli değilse sıkıntı yok. Normal yani