ahsend Merhaba kızlar evde test yaptım ve pozitif çıktı sağlık ocağına kan testi için gideceğim sonrasında hastaneye gittiğimde benden tekrar kan testi ister mi doktor
Kiraz53 ahsend ben test yaptım direk pozitif çıktı doktora gittim kese gördü kan vermeye gerek yok bence
myangelson ahsend 48 saat arayla düzgün artış yakalayıp gidersen istemez ama 1 kere kan verip gidersen tekrar kan ister
zeynozey ahsend kese görülmezse betayı yenileyeyim diyor doktor. O zamanda sağlık ocağında verirsin ama sorun yok. Doktorada 10 gün içinde gidince ekstra ücret almıyor. 🌿
Bet1 ahsend ben Ankara da yaşıyorum burda tekrar ister çoğu hastane hep artışı görmek için hemde başka kurumun kanını genelde değerlendirmeye almıyorlar