Eedanurrrrrr ben oğluma hamileyken müdürüm istemediğim bir birime verdi beni vatandaşla sürekli tartışmam gereken bir yerdi sürekli sorun stres kasvet o kadar sinirli geçirdim ki hamileliğimi bebeğim doğdu şuan üç yaşında inan ki çok sinirli bir bebek ağladığında kendine tokat atıyor kafasını duvarlara vuruyor daha minicikken bile kriz geçiriyordu
Ben hadi iş yeri mecburdum ama sen lütfen sana iyi gelmeyen insanlardan uzak dur ☺️ görüşmen gerekiyorsa en azami şekilde görüş sana iyi gelen aktivitelere ve iyi gelen insanlara odaklan aşırı etkileniyor bebişler çok hassas 🌸