Nurlyy Kızlar bugün 6+6 olmamız gerekirken 6+1 dedi doktor geriden geliyor haftaya tekrar gel bakalım dedi daha önce başına gelen var mı normal mi bı, nasıl beslenmeliyim ya da, lütfen bülgilerinizi paylaşın
Zeynepozcan Nurlyy benimki de bazen 4 gün önde 4 gün geride ama doktorlar 2 haftaya kadar normal buluyorlar cihaza göre değişiyor
Uuemine Nurlyy benimde 1 hafta geriden di çok şükür bir sorun yaşamadık suan 38+2 iz doktorum da sorun olmayacağını belirtmişti yumurtlaman 1 hafta geç olmuş olabilir dedi ve son adet tarihimi doğru net olması için 1 hafta ileri sararak devam edelim dedi korkmanıza gerek yok sağlığı yerinde olduktan sonra
blueberyy00 Nurlyy bebeği kalp atışını gördünüz mü bende gecikmeli adet oluyordum iki aydır yine öyle oldu sandim 10 gün gecikmeyle gittiğimde yeni daha gebelik oluşuyordu geç döllenme olduğunu düşünüyorum dün keseyi gördük 6+6 adet tarihine göre ama keseye göre 6+0 çıktı ve iki hafta sonra kalp atışı için gideceğiz biz normal aslında böyle durumlar
Nurlyy Uuemine sağlığı yerinde sanırım çünkğ kalp atışı gayet normal kalp atışı duyulmuş olsa bile geç döllenme olabiliyor mu
Uuemine Nurlyy evet olabiliyor içinizi ferah tutun doktorunuz da olumsuz birşey dememiş olabilir şeyler rabbim korusun sağlıcakla kucağınızı almayı da nasip etsin inşallah
D-ua Merhaba, bende 21 hafta 6 günlük olmam gerekirken 20 hafta olduğumu öğrendim ayrıntılı ultrasonda. Perinotoloji doktoru bu haftalarda beklemeyiz dedi. Ne yapıcam bilmiyorum çok korkuyorum. 😢
Nurlyy D-ua ben henüz o kadar ilerleyemedim yardımcı olmak isterdim ama burayı takip ederseniz yaşayan arkadaşlar varmış anlatıyorlar sağolsunlar
Nurlyy blueberyy00 biz geçen hafta cuma günü yani 6+0 da gördük ve dinledik kalp atışını kalp atışı dinledikten sonra böyle geriden gelmesi kokuttu biraz
blueberyy00 Nurlyy olur korkma bir iki haftaya kadar normal zamanla ileri gider geri düşer değişiyor yani benimkisi sanırım geç dollenme 6+6 da 6+0 çıktı kese bebeği iki hafta sonra kalp atışını duymak için gidecegiz
gokturkmom Nurlyy benimde ilk haftalarda 1 hafta geriden geliyordu sağlığı yerindeyse sıkıntı yapmayın büyüdükçe yakalıyor haftasını 20. Haftalarda düzeldi benimki uyumlu gidiyoruz su an
Esmaaoznn Nurlyy benimde normalde 38+1 olması gerekiyordu son adet tarihim 29 haziranda ama doktor 7 temmuz olarak değiştirdi 37+0 o yüzden şuan geç döllenme oluyormuş galiba belki öyledir bir haftadan fazla değişti yani benimki
gokturkmom Nurlyy arada kaçamak yaptım ama çoğunlukla sebze meyve ağırlıklı beslendim süt içmeye çok dikkat ettim onun dışında farklı birşey yapmadım
Uuemine Nurlyy doktorunuz bilgilendirme yapar zaten genel olarak öyle oluyor yanlışlığa sebep olmaması için
Esmaaoznn Nurlyy onu doktor söylüyor eğer gerekli görürse değiştirir büyük ihtimalle ama birkaç gün olduğu için normal de olabilir yani gerek duymayadabilir
Umut- Benimde ilk öğrendiğimde bir hafta uyumsuzluk vardı geç döllenme dendi iki hafta normal dedi doktorumuz önemli olan kese ve bebek uyumu sonra gittiğimiz de üç güne düştü bebek büyüdükçe o ara kapanıyor sanırım haftaya gittiğiniz de bir sorun olmayacaktır boşa strse girmeyin🤗