Papatyaa_01 Sila66 laren çok güzel benimde hoşuma gidiyor hatta bazen ikinci isim olarak koysam mı diyorum ama öyle bi anlamını bulamadım ne demek yani 🤷🏻♀️ Lorin Larin felan çıkıyor onlarıda sevmedim :)