Merve7 Arkadaşım bebek istiyordu ve tedavi oldular. 2 gün önce beta hcg 74 dü bugün 85 çıkmış bu durumu yaşayan var mı? Ne oluyor şimdi
bebekveannesiii Merve7 yeterli bir artık değil bu maalesef kimyasala olabilir. Sağlıklı bir gebelik için (en az %60 artış)2 katı artması gerekiyor.
neanladinyurdagull uraz_ve_annesi- benimde 211 di 2. Gün 476 çıktı normal mi acaba doktora gitmeme bir hafta var
Elitopatra25 uraz_ve_annesi- neden bilip bilmeden insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz gayette sağlıklı bir gebeliğim var benim de ilk 72cikti sonra 85 çıktı sonra 5gun bekledim 950ye yükseldi şimdi de 9haftama bir gün var var yanlış bilgilendirmeyin insanları lütfen ?
Ssstelli Gebeliğinin çok başında yakaladıysa değerin öyle düşük çıkması normal doktorların önem verdiği şey iki günde bir betanın ikiye katlaması değerler düzenli yükselmiyorsa sıkıntılı bi gebelik oluyor
Elitopatra25 bebekveannesiii yoo gayet normal bence benimde aynı oldu 72 2gunbsonra 85sonra 5gun bekledim 950oldu demekki geç döllenme olmuş insanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen ?
neanladinyurdagull Zeynepozcan teşekkür ederimm sabah sabah birkaç kötü yorum aldım 2 katı artmamış diye
bebekveannesiii Merve7 Gene de Allah’tan ümit kesilmez bekle bakalım 2 gün sonra tekrar ver eğer kanama olmazsa benim de ilk gebeliğim kimyasal oldu 3 ay sonra oğluma hamile kaldım darısı sana inşallah 🌺❤️
bebekveannesiii Elitopatra25 bebekveannesiii herkes avukatlık yapmaya ne kadar meraklı 😄 keşke yorumların hepsini okusaydin da sonra savunma yapsaydın cnm😉 bak bakalım bu yorumum da ne demişim!!
Elitopatra25 bebekveannesiii keşke ilk böyle olumsuz yorum yapacağına bunu yazsaymişsın daha mantıklı bir hareket olurmus
Seymakocabey Merve7 sizi uzmek istemem ama kimyasal gebeligi iki kez gecirdim ben benimde artislarim bu sekildeydi duzensizdi 😓
monarosamommy Merve7 Allahtan ümit kesilmez ama kimyasal olabilir canim ben daha yeni yaşadım 40 ile öğrendim 2 gün sonra test yaptırdım betam 48 çıktı sonra doktora gittim beta değerim 17 ye düşmüş kimyasal ise eğer artış olmaz düşer herseyi hayırlısı olsun
Merve7 Boymomm evet aynı hastane. Doktor iki gün sonra tekrar kan ver büyük ihtimal olumsuz demiş ama. Belki bir ihtimal diyoruz yükselir mi😔
minikmucizeemaak Merve7 Bende yaşadım doktorum yükselse bile sağlıksız gebelik olur demişti o zaten yükselmedi de düştü giderek
Gtrkmen Merve7 arkadaşına söyle hiç üzülmesin Düşen tutunamayan bebek sağlıksız kromozom anomolisi olduğu için vücud kabul etmez ve dışarı atarmış. Benimde başıma geldi çok araştırdım