Kızlar 13+1 bugün kontrole gittik rahim ağzı 32 mm ölçüldü karından
3,5 hafta önce 40 mm ölçülmüştü doktorum normal buldu bebeğin büyüdüğü için pozisyonundan pozisyonuna değişir dedi
2 tane kaybım var bilgisi var doktorumun herşeyden
Yinede midem bulanmadı değil bi sıkıntı olur mu olmaz mı diye düşünmüyorum değil yani 🤷♀️
Bu haftalarda ölçüm yaptıran var mıydı kaç çıkmıştı acaba