Ben de herkes gibi burda doğum hikayelerini paylaşanları okuyordum, evet insan ister istemez korkuyor nasıl olacak gidecek diye stres yaşıyor. Ben de onlardan biriyim. Aşırı stres yapmışım diyorum şimdi doğum şeklini gerçekten bebek belirliyor. Normal doğum yapmak çok istiyordum ve bebeğimiz henüz dönmemişti, 37. Haftada suyum geldi ve 2 cm açılma ayrıca kasılmalarım başladığı için sezeryanla doğuma alındım, çok korkuyordum ama şunu söyleyebilirim doktorunuza güvenin ve kendinizi teslim edin. Ben çok heyecan yaptım ama gereksizmiş sezeryan doğum yapacaklar için paylaşmak istiyorum hiç korkulacak kadar değil belden iğne yapıp uyuşturuyolar iğnesinin aşırı acıyacağını düşünmüştüm ama çok minik kan almadan farksız bir acıydı, uyuşukluktan sonra doktorunuz direk ameliyata başlıyor ve 5-10 dk içinde bebeğiniz doğuyor sonrasında dikişleriniz bir 20 dk falan sürüyor tabi bu işler sırasında acı ağrı sıfır hiç bişey duymuyosunuz sadece ufak ufak dokunmalar sakın korkmayın😊 sonrası çok güzel tarifsiz duygular🥰 en güzeli de odaya gidince sizi bir minik ve aileniz karşılıyor ❤️ doğum yapacak arkadaşlarım soğukkanlı ve cesaretli olursanız herşey çok kolay oluyor doğumun kolay geçmesi sizin elinizde herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum🤲🏻😊🥰