esmerella37 gerçekten tuhaf senin olay da biraz benimkine dönmüş bir sürü doktora gittim gerek devlet gerek özel adet olamiyordum 2-3 ayda 1 olurdum hormon bakarlardi hormonlar güzel bir sıkıntı yok diyip gonderirlerdi. Biri pcos olabilir belki ama kesin değil dedi 🤷🏻♀️ sonra tavsiye üzerine özelde kendi doktoruma gittim adam şikayetleri anlatmamla sende pcos var dedi alttan muayeneye aldı al bak internete yaz göreceğin manzara bu sana nasıl pcos teşhisi koyamadilar çok şaşkınım demişti. Sonrasında hormonlara baktı bir sıkıntı yok amh yaptırmıştım en son orada çok yüksek çıkmıştı bır tek o onu da pcosla uyumlu dedi zaten. Sonra 3 ay adet duzenleyici kullandirdi bir de rahim duvarın biraz ince demişti gittiğim hiç bir doktor bunu söylemedi. Rahim duvarini kalinlastirdik adetleri 3 ay ilaçla düzene koyduk 3. Adette yumurta geliştirici hap ve çatlatma iğnesi ile denemiştik. Bence sende farklı bir doktor bak iyi bir doktor bulmak çok zor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️