Edadlgc mother2 ben doktora gittim yine 🙊 Biraz kanamam ağrım oldu çok şükür normal her şey ama bebeği gördük kalp atışıda duyduk 5+6 hafta çıktı 3 hafta geç döllenme olmuş
mother2 Edadlgc gecmis olsun canim benim ki bir hafta geri ama bence gunune yetisir insallah birlikte oldun mu esinle hic ilac verdi mi bide hayrili olsun dikkat 3t kendine
Edadlgc mother2 yok birliktelik olmadı önermiyorlar zaten 12 haftaya kadar ilaç kullanıyordum ben devam edicem ona Duphaston
Cicek1 mother2 duphaston ne işe yarıyor canım doktorum banada verdi ama açıklama yapmadı kürtaj oldum o zaman verdi nasıl kullanacak kimse açıklamadı kullanmadım bende daha
mother2 Cicek1 bak onu adet olman icin veriyor ama adett olmazsan grbelik oluyor bende oyle oldu sabah aksam 10 gun boyunca
Cicek1 Edadlgc canım hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin duphastonu ne için kullanıyordun acaba
Edadlgc Cicek1 Adet olamam için vermişti ama gebelik varsa daha iyi tutunmasını sağlar dedi Fakat adetini düzenli değilse yumurtlamanda düzenli olmuyor kontrol altına almak için folik asitle içersen etkili olur adetten 10 gün önce başlamak gerekiyor sanırım