Sevgigulsen benimde 2. Gebeliğim adet gecikmesinin 5. Gününde ksn verdim ilk gebeligimde 5000 küsür gibi bir rakamla öğrenmiştim.2. hamileligimde yine 5. Gün test verdim 211 le öğrendim geç döllenme olmuş 2 gün sonra bidaha verdim 476 çıktı önemli olan artması endiselenmeyin reglime göre 1 ayı gecik olmasi lazım ama betama göre 3 hafta