Tugcedmr_cn Merhaba Normal doğum istiyorum özel hastanede yapıcam inşallah doğumdan önce lavman yapıyorlar mı ? Duyduğuma göre ıkınırken tuvaletini yapanlar bile varmış.
Kiraz53 Tugcedmr_cn bana lavman yapmadılar evet ıkınırken 1 parça çıkmıştı bende ama utanilacak bisey değil doğum bu keyfinden bisey yapmiyosun
Aslidemirel34 Tugcedmr_cn Ben ikitane normal doğum yaptım ikisinde de lavma yaptılar özeldi normal doğum yaptığım yerler devlette nasıldır bilmiyrm ama
HavvaK Tugcedmr_cn devlette doğum yaptım iki kere. İkisinde de ebeler yapabilirsin kasma kendini dedi ve yaptım yani🤭🥴 lavman yapmıyorlar
Tugcedmr_cn HavvaK eşim doğuma girmek istiyor öyle bi manzarayla karşılaşmasını istemiyorum eğer imkan varsa yaptırılabilir
Kelebekk-0307 Tugcedmr_cn lavman yapılıyor evet ama öyle bir ikinmada zaten çıkmaması anormal olur herhalde
neanladinyurdagull Tugcedmr_cn kuzenime yapılmış ama yinede doğum sırasında biraz çıkartmış temizlemişler
Gulnar_95 @"Tugcedmr_cn"Evde kendinde yapa bilirsin fitil var hastanede vermisdiler bana oyle sorun yasamadim zaten doğum baslayinca ishalda olabiliyor
Aslidemirel34 Tugcedmr_cn hayır sormadılar isteğe bağlı değil yapılıyormuş yani genel olarak olması gereken bisy mis
Tugcedmr_cn Kiraz53 bazıları yapıyorlar demiş bazıları yapmıyorlar demiş ben özele gidiyorum sorarlar inşallah