Bsldkbklm gayet iyi , odalara dicek lafım yok cok büyük oda icin de oda vardı . Büyüklüğü daha önce görmediğim kadardı. Temizliği vs iyiydi. Ama mesela benim zamanımda 4 yıl önce hemsireler cok ilgili değildi. Ablam daha kücük bi hastanede dogum yaptı oranın hemsireleri cok tatlıydı gidip gelip bakıyordu. Burda mesela sütüm yoktu mama veriyordular ilk olarak 2 saatte bi gelip vercez diyorlardı ben peşine düşüyordum iki de bi arıyordum falan . Ama 4 yıl geçti değişen cok şey olmustur, dogum icin fiyat aldınız mı?