Mavimsiyesil ben ilk bebeğimi geçen sene berat kandilinde kaybettim 13.haftadaydı. Uygulamadaki günlük anne bebek bilgilerini bile 13.haftadan sonra okumaya başladım. Doktor aynı gün randevu verse değiştirecektim, sağlık ocağı kontrolüm vardı o güne kaydı sırf aynı tarih diye kontrole gitmedim bi kaç gün sonra gittim. Yani seni çok iyi anlıyorum insan kafasında bin tane şey kuruyor. Ama bunlar bizim kuruntularımız öyle düşün, çok güzel bir aya girdik ramazan ayında bol bol dua et sadaka çıkar, Rabbime emanet evlatlarımızda, bizde 🤲🏻