gamzelianne16 Benimki 33+4 te 2665 gram, 46 cmydi. Herkes baya büyük falan demişti. Seninki ondan da bir hafta önde maşallah💙Ben de şu ana kadar 7 kilo aldım, şişkinliğim falan da yok. Ailendeki diğer bebekler kaç kilo doğdu onu öğren bence. Mesela benim yeğenlerim hep dört kilo üstü doğdu. Bir de bazen çok önde gidip sonra gelişimi yavaşlayabiliyor, bir sorun çıkmazsa hiç dert etme bence. Üç ay önce 4500 gram doğdu arkadaşımın oğlu şimdi 7 kiloyu geçmiş o kadar araştırdılar hiçbir sağlık sorunu çıkmadı.