Arkadaşlar adetten 15 gün sonra bel ağrım oldu bebek beklediğimiz için kan tahlili verdim 15,4 çıktı tam bir hafta sonra tam 4 haftalıkken doktora gittik kan testinde 890 çıktı doktor hanım fazla artmış beta değerin dedi alttan muayene etti iki kese göründü gibi ama emin olmam için haftaya tekrar görmem gerekir dedi böyle durumla karşılaşıp ikiz gebeler var mı