ilaydadmrts Regl tarihimden 2 gün önce erken gebelik testi ve kaset test yaptım çift çizgi gördüm. Reglm bir gün geciktikten sonra hemen kan testi verdim beta 11.5 çıktı. Bir gün sonra tekrar verdim 22 çıktı. Değer olarak düşük mü sizce çok tedirginim
berryy21 ilaydadmrts canım benim ilk negatif 3 gün sonra 9.45 le pozitif ve sonra doktorum 2 günde bir beta istemişti 2 katına çıkması gerekiyor demişti çok şükür sonra zaten giderek yükseldi sonrasında alttan muayeneyle keseyi görmüştük çok şükür yani seninde suan 2 katına çıkmıs bir doktora gidiyorsan o zaten isteyecektir gitmiyorsan da 2 günde bir tekrarla betayı artarsa zaten devam ediyordur gebeliğin sonra doktora git
Agg0207 ilaydadmrts çok erken hafta iki hafta sonra git bence ozaman tam görünür anca alttan bakarsa görebilir belki
ilaydadmrts Agg0207 her şey yolunda mı diye merak ediyor ya insan ondan sordum iki hafta nasıl bekleyeceğiim🥲🥲
Tuana34 ilaydadmrts erken gittiğinizde göremezseniz doktorlar genelde moral bozucu konuşuyor ben diyorum direkt 7. Haftada gitseydim diye çünkü her randevu öncesi çok stresli geçiyo