Sevilmom Kızlar selam doktorum benden kızamıkçık testi istedi ve test sonucum pozitif çıkmış Aranızda böyle testi pozitif çıkan var mı internette çok fazla bilgi karmaşası var çok endişeliyim
Sevilmom Bet1 4 gecedir enteresan bi şekilde aynı saatte bacak ve dizimde minik minik sinek ısırması gibi döküntüler oluşuyor ve kaşınıyor kalkıp suya tutuyorum bacağımı ve geçiyor Bu ne demek gerçekten anlamadım İlk gebeliğim ve gerçekten çok korkuyorum
Sevilmom Bet1 gerçekten dediğiniz gibi cıktı doktorumla konuştum teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🌸
Bet1 Sevilmom kızamıkçık olsanız geçmez öyle ve her yerde olur genelde de sırt ve göğüs ellerde sanmıyorum. Psikolojik olabilir isilemis olabilir. Korkacak bir durum olursa zaten doktorunuz şöyler merak etmeyin
Cgltvlr Korkmayın aynısını yaşadım günlerce ağladım hamilelikten önce geçirmişim şükür sizde öyle doktorum şuan takibini bile yapmaya gerek duymuyor inşallah sağlıkla alırız kucaklarımıza bebişlerimizi
byzblt Cgltvlr merhabalar benim test sonucum da bu şekilde çıkmış doktoruma randevu bulamadığım için gidemiyorum da çok endişe ediyorum korkuyorum