Espaz yazıyorum sana direk canım
Çalışan kadın, doğum için kullandığı izin boyunca işverenden ücret almaya devam eder. Ancak analık izninin ücretli olarak kullanılabilmesi için çalışanın son 1, yıl içinde en az 90 gün yatmış sigorta pirimi bulunmalıdır.
Yanlış biliyormuşum. Bu ücretli izin için gecerliymis canım🙏🏻