Küçük bir kanamam olmuştu, bende ağızdan alıyordum ama inanılmaz kötü yapıyordu beni sarhoş gibi oluyordum. Doktor muayene zamanım geldiğinde söyledim kanamam alanım durmuştu. Kanaman yok şu an fitil olarak alabilirsin dedi. Bence doktoruna sor, ondan sonra fitil olarak kullan. Kafana göre fitil olarak kullanma bence