kucukkalbimm Kızlar sabh sağlık ocağına gittim tansiyonum ilk 17.11 çıktı 2. De 16.10 çıktı çok yüksek bu durumu yaşayan varmı doktoruma gidicem ama
AksuS Hemen acile gidin. Kaçıncı haftadasınız , ani bir kilo artışınız ve özellikle yüzünüzde ani bir ödem var mı ? Gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilirsiniz