senoski
Ben de cok kilo alıyorum çok canım sıkılıyordu sebebini bilmediğim için. 25. Haftada 9 kilo aldım ve normalde zayıf bir yapım var. Doktor biraz fazla dedi şeker yüklemesi yapıldı 50gr. Açlık sorun yok tokluk 174 çıktı😱 sebebi ortaya çıktı aslında. Endokrinolojiye yönlendirdi haftaya gitcem galiba diyet vercek. Normalde ayda bir kontrole gidiyordum, 3 hafta sonra çağırdı bebegin gelisimine bakcakmıs. Gebelik sekeri olanlarda fazla buyume olabiliyormus. Yani diyet yapıp düzenli seker ölcümü ile kontrol altına almaya calıscam. Bu arada gerçekten cok tatlı, karbonhidrat yiyordum simdi dikkat ediyorum bakalım 🙏🏻