Rozeeee ilk zamanlar direkt folik asit kullanılması daha önemli bence, bittikten sonra doktorlar genelde vitaminle devam ettiriyorlar 12.haftaya kadar. Onun içinde de folik asit yer alıyor. Yalnız 400 mg altı olmaması gerekiyor alınan dozun ona dikkat edin.