Merveftm Aranızda dis teli kullanan var mı ?Kızlar 26 haftalık hamileyim dis etlerim bildiğiniz balon oldu ve dişlerim kapandı neredeyse gözükmüyor sislikten. Diş teli kullanıp bu durumda olan veya bu durumu atlatan var mi
Basak2906 arirangg bende diş teli kullanıyorum. Hatta üste geçtiğimiz hafta taktılar yani 9. Haftamdı doktorum sorun olmayacağını söyledi. Sadece kanal tedavisi ve çekim işleminde sorun olabiliyormuş
Merveftm Basak2906 benimde dişlerimin yapılması lazımdı doktorum 12 den sonra hepsini yapabilirsin dedi sadece son aylarda yaptirmayi uygun gormuyolar. Tel varken yapmıştı. Aman çok dikkat et hamilelikte zaten sisiyormus mahvoldu artık günde 4 kere dalan fircala dedi doktor ama hiç faydasız yani. Bildiğin et et ağzımın içi çok kötü
Basak2906 Merveftm hatır toplamda 1 buçuk aydır kullanıyorum ekstra aperey de var damakta bir sıkıntı yaşamadım