Maras46konya-00 Kızlar hamilelikte ilaça midesi bulanan kullanamayan var mı ilaca hamile değilken midem bulanıyordu şimdi de öyleyim yutamıyorum zor yutuyorum prilam ve vitamin ilacı verdi doktor zorlanıyorum başka çarem yok mu??????? Aranızda böyle olan var mı!??
Zorrrannelik Maras46konya-00 ben kullanamıyorum attığım boğazımda cakiligo oncedendir boleydim 29 . Haftaya geldik bakalım kansızlık Falan çıktı 😂😂
Gizzgzz Maras46konya-00 oluyor ama öğüre öğüre olsa da içiyorum başla bir yolu yok yediğimiz besinler yetmiyor çünkü o vitaminleri almaya
arirangg Maras46konya-00 Aslında Prilam çok minik bir hap yutması kolay ama zorlanıyorsun olabilir. Acilde iğne yapıyorlar bulantı için Zofran diye bir iğne ama sürekli acile gitmek daha zor.
Maras46konya-00 Zorrrannelik bende öyle ya midemi bulandırıyor yeni basladım ilaca iki buçuk aylığım doktor verdi
Zorrrannelik Maras46konya-00 banada verdiler ben içmedim şükür hepte iyiydi bu ay düşmüş değerlerim iğne verdi o daha iyi ilaçtan