Snklyclk Merhaba herkese, 5+2 hamileyim, dünden beri vajinal kuruluk sebebiyle kaşıntım var. İlişki esnasında vs değil normal günlük akıntı, nemlilik kayboldu sanki bu da kaşıntıya sebep oluyor. Başına gelen hiç var mı?
Tgcmrt48 Snklyclk travazol krem kullanabilirsin kaşıntını geçirir bende çok sık olur mantar enfeksiyonu daha ayrıntı için doktora başvur 🌸
Flzertdnc Snklyclk bana travazolu önermedi banada bepanthol sensiderm verdi 30 dakikada rahatlıyorsun onuda deneyebilirsin bendede dün başladı hemen doktoruma yazdım hemen bunu al dedi kullandm rahatladım cok sükür