Merhabalar, 32. Haftadayim ve hala ismine net karar veremedik. Oğlumun ismi Artun. Ona uyumlu olmasını istiyorum. İçimden geçen Armin ( aslında erkek ismi olarak geçiyor ama bizim için sorun değil) , yakınlarımızın tavsiyesi Arven.. sizce hangisi olsun ?