Mothertea Lh dediği hormon 5.27 o gözükmüyor resimde kızlar doktora gitmiştim bazı şikayetlerimden dolayı test yaptırdım sorun var mı sizce
xbebegimx Mothertea bir sorun gorunmuyor cnm ama lh fshtan dusuk olcak diye biliyorm ama sonucta cok yuksek degil bnce💕
Mothertea Ruhsar35 oğlum var ve doktora gidemicem annem gelene kadar bende o yüzden buraya atmak istedim canım teşekkür ederim 🤲😍
Sibel_72 Bak tüm değerler normal diyor hiç sorun yok doktor değilim ama hepsi yeşil olunca benim için rahat ediyor
Mothertea Sibel_72 evet hepsi normal görünüyor ama Lh fsh ten yüksek olunca gebe kalmaya engel mi acaba çok yüksek değil yazmış Bir arkadaş ama bilemedim 2ciyi düşünüyoruz
Sibel_72 Mothertea bilmiyorum şimdi kendikime baktım benim Lh Fsh dan yüksek doktor normal demişti yani o zamanlar