Minigim38 2prensesannesiiii ben hamile olduğumu öğrendiğimde beta 544 dü 1 gün sonra hastaneye gittik kese vardı 3,5 haftalık hamileymisim. 5 yada 6 haftalikken kalp atışını dinledik
2prensesannesiiii Minigim38 bende beta 4000 ni geçmişti mesela bebek iğne ucu kadardı kesem minnacıktı 4+5 çıktı ultrasonda sonra 6+3 te kalp sesini duyduk🥰
Minigim38 fizikcianne hayır karından bakıldı 2prensesannesiiii aynen öyle benimki erkenci davrandı 😅şuan doğdu 5 aylık olacağız 😊 2prensesannesiiii önemli olan ne zaman döllendigi kimisi geç dölleniyor beta yüksek ama kese olmuyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah mercimeginizi 😊🤲
Gizmooo 2prensesannesiiii merhaba kese boyutunuz ne kadardı acaba bende bugün gittim 0,67 olarak çıktı ama yani çok küçüktü kese ister istemez korktum biraz 🙄
Busra9696 fizikcianne vajinalden baktı canım keseyi gördük sonra bir hafta sonra gelin kalp atışını duyalım dedi onda karından baktı şuan 17+4 bende
2prensesannesiiii Minigim38 yok kuzum ben 30+2 oldum 🧿 maşallah allah analı babalı büyütsün gözün aydın darısı bana🥰💓 bide adet tarihiyle uyumlu oldu 4 gün geriliği vardı 11 haftada yakaladı haftasını kızım🥰
2prensesannesiiii Gizmooo hatırlamıyorum kuzum ama dr gayet iyi güzel demişti bi sorun yoktu bi sonraki gidişte de kalp atışını duymuştuk🥺🥲🙏🏻