Tüm üst solunum yollarım enfeksiyon kaptı bademciklerim davul gibi olmuştu. Tükürüğümü bile yutamıyordum. Sanırım o haftalar 14-15tik. Ateşte çıkınca hemen kbb gittik bize antibiyotik verdi
Sizinki çok yeni o yüzden olabildiğince doğal yöntemler deneyin. Tuzlu gargara mutlaka yapın. Limonlu çorbalar için. Pastil burun spreyi doktorum önermedi. Odanızı sık sık havalandırın dinlenin 🌸