Kaderim_0211 sağlıklı gebelik ve bebek sağlıgı icin zaten dogru olan en az 2 yılda bir dogum yapılmasıdır , çok normal ben de 2 3 yıl ara vermek istiyorum. Deri altı implant yaptırmayı düsünüyorum , 3 yıl koruyor gebelikten , olmazsa 6 ayda bir yapılan iğneler var onlardan yaptırabilirsiniz. Ayrıca gebeliğe ya da korunmaya normalde birliktr karar vermelisiniz sırf eşiniz istiyor diye korunmazsanız olan size olur , sonucta anne olan sizsiniz ve bedeniniz de size ait. Güzel bir dille anlatın belki bir ihtimal anlar sizi. 🌸