Seker yüklemesınde koca bır bardak yarısından fazla seker az bısey su verdıler zor içmiştim onun üstüne hemen kotu oldum kustum 🤦♀️Doktr içemiyorsun demek iptal dedi tokluk şekerime de hala baktırmadım 34 hafta olduk hala bakılmadı acaba sorun olurmu yapılmamış oldu seker yüklemesi yaptırmayan sorun olmayan varmı