Ben oglumda 3 kez gördüm birinde erkek bebegi oldugunu gördüm teyzemle yikiyorduk sonra bembeyaz tulumun icinde kucagimda seviyorken erkek ismiyle seviyordum en sonda hastanede mavi tulumla oglunuz oldu diye kucagima veriliyordu 🥰 simdide hep bebegimi görüyorum ama cinsiyetle alakali birsey yok ve gercek hayattada böyle malesef 20+2 olduk en son 1 hafta önce gittim doktora pipiyi göremeden bana erkek dedi sonra baskasi geldi kiz dedi vajina orasi dedi sonra digeri dedi hayir yumurtaliklari falan en son erkekte karar verildi ama emin olduklarindan ben emin degilim🤣🤣🤣