Kızlar göbeğim kaşınıyor kasıklarım göbeğim göğüs altı göğüslerim yani gövdemin ön tarafında bulunan her yer 😂 Göbeğime bebek yağı sürdüm ama göğüslerim için de penye sütyen takıyordum zaten onu çıkardım şuan biraz rahatladım. Normal mi bu kaşıntı yani burda okumuştum kaşıntı olunca karın gerildiğindenmiş ama daha 13+5 olduk karnım minicik var yine de bebek yağı sürüyorum. Bilgisi olanlar bişey diyebilir mi neden olur ne yapmam lazım karnım mı büyüyor yoksa 🤔