Havvakarademir Kızlar googleden sırt üstü yatmanın bebeğe zarar verdiğini okudum bu bilgi gerçek mi acaba bilgisi olan var mı ? Sağ ve sol tarafıma yatınca bir süre sonra tutuluyorm sırt üstü daha rahat geliyor ama o yazıyı okuduğumdan beri çok korkuyorum
elayaz_ Havvakarademir son 3 aylık dönemde bebeğe giden kan akışı yavaşlıyormuş o yüzden sağ yada sol tarafa yatmak daha iyi ama illaki gece farkında olmadan yatarsın saatlerce oyle yatmadığın sürece sıkıntı olmaz demişti doktorum
Tansu15 Havvakarademir bacaklarımıza ve bebeğe giden damarlar sırtımızdan geçiyor bu yüzden belli bir haftadan sonra sırt üstü yatılmaması gerektiği söyleniyor. Hem bebeğinizin beslenmesi açısından riskli hemde bacaklarda ödem ve kan birikmesi yaptığı için. Bende artık sağ ve sol kalçamı hissetmiyorum desem yeridir 😔
Atmacabebek Valla cnm bende bı kalkıyorum sırt üstü yatmışım sola yatıyorum sol tarafım sağa yatıyorum sağ tarafım ağırlıyor nasıl yapcaz bilmiyorum