Herkese merhaba 4. Haftamda kasık ağrısı ve kahverengimsi leke geldiğini doktoruma söylediğimde bana normal olduğunu söyledi ama şuan 7. Haftadayım ve bir parça geldi ayrıyetten kahverengi leke geldi hemde çok fazla sabah hastaneye gideceğim progestan başladık ve 1 haftadır da leke gelmiyordu korkuyorum