Anonim01 Kızlar parmaklarım öyle acıyor kıvırma hareketi yapamıyorum sabah kalktığımda ödemden mi oluyor bir de ayaklarım çok ağrıyor topuklarım 34. Haftadayım
Rabia04_09 Anonim01 Bende 30+3 haftalığım bi kaç gündür bende de durum aynı . Özellikle sabah uyandığım zaman şiş oluyorum birde uzun süre oturunca 🙄
Hilalgrsl Anonim01 bol su için ve hareketli olmaya gayret edin ayrıca ben kaya tuzu kullanıyorum hiç ödem olmadı 37. Haftadayım marketlerden alınan tuzları kullanmayın
MadameHappy34 Anonim01 :) Ayy çıkman gerek canım,özellikle bu haftalar doğuma hazırlık resmen aktif olmamız gerekiyor ne kadar hareketli olursak o kadar kolay olur doğumumuz.