Slaedz geçmiş olsun canım çabuk toparlanmanın tek yolu bol bol yürüyüş, evet yürürken ilk etapta çok ağrın olur ama yürüdükçe daha da iyi olacaksın🌸 ilk doğumum sezaryen oldu bir gün bile yatmadım hep yürüdüm her gören hiç sezaryen olmuşsun gibi değil diyordu. Umarım bir an önce atlatırsın 🙏🏻