Benimde başıma geldi 16.haftaya kadar kiz denildi 16 da kesin yüzde doksan kiz dedi doktor 20 de bi gittim başka bi doktora ne kızı erkek bu dedi bacak arasını gösterdi tabiki inanmadım gösterse bile ayrintiliya girdim 22 de orda da erkek dendi şimdi 37 haftalik olcaz inşallah.