Sobb kuzum bende erken doğum yaptım. Acısını zorluğunu anlıyorum. Bu süreçte kendini toparlamaya iyileşmeye ve sütüne odaklan. Strese girme çünkü bebekler sandığımızdan çok daha güçlüler. Zor zamanlar evet ama yanına evine geldiğinde inan hiç biri kalmıyor. Rabbim yardımcınız olsun inşallah