Asii_41-anne Kahve rengi leke gelmesi birde habire akıntı koyu kahve renginde leke normalmidir sizdede oluyomu
esnyz14 Asii_41-anne Kırmızı kahve tarzı lekelenmeler çok normal kabul edilmese de hamilelikte olabiliyor ama önerim hastaneye gitmeniz bir an önce
busraalperen Asii_41-anne bende yaşadım gebelikte 3 ayına kadar kahvemsi bi leke progestan felan kullandım tabi enfeksiyon da olabilir belli olmuyor doktorunuza bir sorun isterseniz
Sevval0308 Asii_41-anne canım bir beraberlik yasanmissa normal kabul ediliyor gebelikte lakin başka bir durum olmaması adına görünmenizi tavsiye ederim hiç sıkıntı yapmayın Allah’ın izniyle önemli bir durum yoktur 😍
Edafmo Asii_41-anne kahverengi lekeyle erken doğum yaptım canım ben. Lekelenmenin rengi farketmez bence mutlaka doktorunla görüş