momymia Merhaba, 37. Haftada çatı muayenesi oldum biraz ağrılı oldu ve bazen koyu bazen açık pembe lekelenme yaşıyorum, yaşayan var mı normal midir?
burccuaslaan momymia 37. Haftamda bende çatı muayenesi oldum. Doktorum hafif lekelenme olabileceğini korkmamam gerektiğini söylemişti. Eğer fazla olursa mutlaka hastaneye gel dedi. Bende herhangi birşey olmadı ama yine doktorunuza danışmakta fayda var.
Zeynepz momymia çatı muayenesi olmadım 38+6 da nstde doğum sancılarım olunca açıklık baktı doktorum sadece ondan sonra akıntım bulanıklaştı kahverengiyle karışık gelmeye başladı o gün gecesi zaten sancılarım başladı sabah da nişanım geldi 11 gibi falan öğleden sonra da doğurdum yani bende oldu ama o mu tetikledi yoksa zaten sancım vardı zamanı mıydı bilmiyorum
Dlkzz momymia canım ben 34. Haftamdan beri oluyorum erken doğum riskimden dolayı. Bende de lekelenme oldu hic korkma bunlar olabiliyor. Doktorum dediki bir ped dolusu kanaman olursa gel. Yoksa muayeneden sonra gelmesi normalmiş.
Efebsk Üste çıksın diye cevap veriyim normal mi fikrim yok ama 38.haftada oldum bende daha dün öyle bişey olmadı bende ama sonra olursa gelirse bilmem siz aynı gün mü yaşadınız
momymia Zeynepz aynen tam olarak benimde akıntım kahverengileşti muayeneden sonra.. nişan mıydı bilmiyorum çok az kıvamı değişik bir akıntım da oldu ama hala ciddi bir sancım yok.. 1 cm açılman da başlamış demişti doktor acaba o yuzden mi nişanı tetikledi. Sizin açılmanız nasıl çıkmıştı kontrolde?
Zeynepz momymia olabilir bence benim hiç açılmam yoktu nstde sancılar 100 e çıkıyodu ama ben hissetmiyodum gecesine başlayınca sancılarım sabah 10 buçuk gibi gittiğimde 3 buçuk 4 cm dedi ebe muayene etmeden hemen önce nişanım gelmişti 🥲