melekkalp227 Kızlar iyi geceler hayırlı ramazanlar 37+1 haftalık hamileyim ama sağ kasıgım da regl olacakmışım gibi ağrı var bacağıma vuruyor bu Doğumla alakalı olabilir mi
defneemom melekkalp227 aynı ağrı bende de var canım ama bende bel ağrısı ve kasılmada var ben sanırım acile gideceğim 38+3üm
melekkalp227 defneemom ay benim de öyle de sabaha randevum var acaba doğum sancılarımı ilk gebeliğim bilemiyorum
defneemom melekkalp227 benimde ilk yavrum pazartesi sezeryanım vardı bebek makat geliş doktorum sancın olursa gel demişti