Huzur55 aslında en iyisi sabredip beklemek adetim bir gün geçince idrar testinde çıktı benim tabii yumurtlama dönemine göre değişiyor , ama bendeki hamilelik belirtisi sürekli uyuma isteğim olmuştu yorgun hissediyordum hep birde göğüslerimde hafif dolgunluk böyle gözüme farklı gelmişti herkeste farklı belirtiler oluyordur tabii ,,inşallah hamişsindir,, ama sabret biraz daha az kalmış zaten