MadameHappy34 Ecmaksy1 Normal de doğuma yakın öneriliyor,günlük en fazla 2 tane yiyebilirsin demişti doktorum üstelik her şeyin fazlası zarar dikkat edin,Süt zaten tabi ki inek sütü olmaz :) süt tozu oda ayrı zararlı.
Bet1 Ecmaksy1 açılma etkisi çok oluyor doğuma yakın öneriliyor genelde ama arada yemekte sakınca olmaz tabi ki riskli bir durumunuz yoksa yatarak gecirmiyorsaniz
Ecmaksy1 Bulbulyuvasi bileydim çıkarırdım 😂😂 ama normalde hiç yemiyorum ilk kez yedim ama çok yedim işte