AdinsMom Selam kızlar bu zamlar ne olucak böyle ya bugün itibariyle (23.03.2023) %40 zam geliyor özellere zaten sigortam da yok iyice ticarethaneye çevirdiler ya napalım evde kedi gibi yavrulayalım mı ne istiyolar nereye kadar 😭
MadameHappy34 AdinsMom Önce çocuk yapın dediler şimdi zam üstüne zam.😀 hangi para ile yapacak ki devlet bildiğin rezillik,özel hastane ise paran kadar konuş diyor,bu gidişle evde ebe ile doğum yaparız.
Kiwi12 AdinsMom ben hem özel ğolıkşımıge sordum hem kendı gıttıgım özel hastaneye sordum ıkısıdr şuan bıze böyle bısey soylenmedı yok dedı galıba şey imiş devletın hastanelerden aldıgı ücrete yuzde40 zam gelıyrmus gözden aldıklatına deıl
5melekannesii MadameHappy34 Her devlet hastanesinin rezillik olduğunu düşünmüyorum normal doğumlarımı orda yaptım ve kendime ait odam vardı sancı çekerken doktorumun yardımıyla duş pilates vs herşeyi yaptım alt bezimi varana kadar doktorum değiştirdi yani yerine göre değişiyor 😊
AdinsMom MadameHappy34 kız devlete ne zaman gitsem asistan çıkıyo tek doktora da takipli kalamıyosun hepsi farklı bişey söylüyo kan sulandırıcı kullanıyorum biri 35de bırak dedi biri 32 de bırak dedi garip garip zaten ölçümler yapıyolar hepsi yanlış çıkıyo anlamadım yani allahım düşürmesin devlete kimseyi şimdi beğenmiyo dicekler ama cidden veterinerler bile doğuran hamile hayvanlara karşı daha nazikler
derya61_ Sahnedekimadam bu nasıl mantık parası yetmeyen mecbur devlete çok paranız var sanırım gözünüze gelmiyor zam.
Biranneninumudu Sahnedekimadam memnunsanız üç beş durumu olmayini muaneye ettiriverin sizinde hayırseverden farkiniz kalmaz 😊
AdinsMom ysmnprltn gerçekten yaa geçen sene fiyatlar yarı yarıyaymış neyse daha da yapmayız ya da çömüp bi yerde doğurucaz artık napalım sıcak su havlu
Premsesssprenss ysmnprltn gece gece bu yoruma çok güldüm 😀 gerçekten her şey gibi çocuk da geçen sene daha ucuza geliyordu 😀😀
Zeynepozcan Pamuk o devlette geçerli diye biliyorum canım ben, şuan benimde sigortam yok devlete gidiyorum sgkdan mesaj geliyor tarafımızca karşılanmıştır diye, burda daha önce de konuşulmuştu bu konu özellerde geçerli olmuyormuş
Sevilay_1 Pamuk nasıl ya ben anlamadım geçen biri hastanemi aradım evet gelmiş zam falan dediler yazmış
Pamuk Zeynepozcan Aynen canim devletteymis hani zamdan geliyor ya belki bilmiyordur diye söyliyim dedim
blueberyy00 Zeynepozcan canım oluyor ozellerde de annelik hakkından faydalaniyorsun ben işverenim bu aralar SGK askıya almistim hamile kaldım ve annelik hakkından faydalanıyorum normal sgklilar gibi ödeme yaptım gittiğimde
ysmnprltn AdinsMom eskiden kadınlar tarlada doğurup göbeği taşla kesip calısmaya devam edermis hey yavrum hey
AdinsMom 5melekannesii şuan devlete gidiyorum ama çok korkuyorum annem 8 sene önce doğum yaptı az kalsın kardeşim de annem de ölüyodu o nedenle devlette doğurmamı babam kesinlikle istemiyo o verecek parasını zaten eşim işsiz çalışmıyo ama ne de olsa artık evlendim babama da yük olmak çok canımı sıkıyo 😔
Zeynepozcan AdinsMom evet bende beğenmiyorum dr. Ahmet diye randevu alıyorum içeriden kadın çıkıyor ya da dr. Ayşe diye alıyorum erkek çıkıyor ne anlamı var o zaman o isimleri yazanların
Zeynepozcan AdinsMom beğenmiyor diyenlere de cevabım, neden devletim dururken ticarethanelere kazandırayım ki ? O kadar herşeye vergi ödüyoruz sigortamız ödeniyor bunun karşılığı bunlar olmamalı
AdinsMom Zeynepozcan aynen o doktorlar doğumhanede oluyomuş bise asistanlar bakıyo yani onun da tecrübesi bilgisi nereye kadar sonuçta bi uzman kadar deneyimli ve bilgili olamazlar soru sordun mu cevap alamıyosun ki
Canimucizem Zeynepozcan öncelikle büyük şehirde isek randevu bulamıyoruz saatlerce sıra bekliyoruz her seferinde başka doktor oluyor bir sorun oldu mu ulaşabileceğimiz bir numara yok mesaj atabileceğimiz biri yok tahlil sonucu icin bekliyoruz içeriye eşlerimiz alınmıyor bazen ultrason fotoğrafı bile verilmiyor sorulara cevap verilmiyor gibi gibi genellemiyorum ama çoğu böyle hiç birimiz zengin değiliz ama muamele gördüğümüz şeyler bunlar neden gidelim resmen kopek muamelesi görüyoruz suriyelilerden bize fırsat kalmıyor ki yoksa bende bayılmiuorum o kadar para dokeyim onun yerine çocuğuma yatırım yaparım ama Allah’ım muhtaç etmesin o kadwr söylüyorum başıma gelenlerden sonra boğazımdan kısar yine giderim tahlil sonucu bile beklemiyorum eve gidiyorum muayene sonrası çıkınca doktor kendisi arayıp bilgi veriyor bir muayene bile en az Yarım saat duruyorum dakikalarca ultrason da gösteriyor tek tek açıklıyor insan gibi muamele görüyorsun en ufak şeyde arıyorum bilgi veriyor bunlar varken devlete mi muhtaç kalalım Allah korusun
alakayamaydanoz Zeynepozcan ilgisizlik doktorların olmayışı her soruna cevap bulamaman daha nicesi. Hele devletin kadın doğumları berbat kadınlar deney sanki. Öğrenciler giriyor doğuma. Vergi ödüyoruz ama karşılığı yok.
Pamuk Sevilay_1 Arkadas sigortam yok demiş.O yüzden devlette ücretsiz yararlanması için dedim analık hakkı diye canim☘️
5melekannesii AdinsMom Ümraniye eğitim araştırma da yaptım doğumlarımı yeni yapılan kadın doğum yerinde 😂