Pamuk yagmur_3566 Benim doktorum gebelikte gelen her koyu renkli akıntı vs düşük risklidir dedi.Doktoruna görün tedbirini al.
Dolphin16 yagmur_3566 benimde 10 küsür haftalarda oldu çamur gibiydi rahim dışı kan birikmesi eski kan demişti doktor ama yinede bir hafta çalışma yat dinlen demişti . Kırmızıya dönemediği sürece korkulcak bişey yokmuş ama yinede doktor bakması lazım canım
MaviK yagmur_3566 kontrol et kırmızıya dönmedikçe bir şey olmaz canım. Belki içerde kalan kan pıhtısı olabilir ya da yerleşme kanaması bazen geç olabiliyormuş. Devam ederse ya da artış gösterirse mutlaka doktora görün