bubuiledudu buket07 ben de klomen kullanıyorum asilama yaptırmak için bugün hapın son günü. Geçen ay da kullandım çok büyümedi yumurta bu ay yine deniyoruz. Günde 2 kere içiyorum.
bubuiledudu Turgutaykader aklıma gelmemişti akşam yapayım. Normalde düzenli yumurtlama görürüm şimdi tedavide buyumeyecegi tuttu gerçi dünden akıntısı var ara ara ama bakalim
Mrnpk Turgutaykader ben bu ay günde iki yapar klomen ke devam ederiz diye düşündüm ama ipne tedavisine başladı gonal f kullanıyorum 37.5 dokuz gün kullanıcam bakalım nolucak bu sefer inşallah yumrtam gelişir
aysenuroztunc Benimde 3. Kullanışım bu ay günde 2 defa kullandırttı bugün kontrol günüm inşallah bisürü yumurta olmuştur da içlerinden biri bari tutar Allah’ın izniyle ❣️
Mrnpk aysenuroztunc yaa hayırlı sonuçlar alırsın inşallah nerdesin gittin mi kontrole sonucunu yaz olur mu
bubuiledudu Turgutaykader evet o da var yani yumurtlama da hissediyorum kasikta batma akıntı hepsi şuan mevcut kontrolüm de cumartesi
Bseucr buket07 çok üzüldüm canım. Rabbim aratmasın sana bu mübarek günler hatrına sağlıkla bi evlat nasip etsin. Kalbi neden durdu bi sıkıntı var mıydı canım
aysenuroztunc buket07 sağda 23.7 mm yumurtam olmuş şekli vs çok güzel dedi çatlatma iğnesi verdi cumartesi sabah vurulacağım yarın ve pazar gününü mutlaka değerlendir de dedi